FANDOM

A halottakat tisztelni kell, nem holmi tudományos tárgyként kezelni őket!

– Peregrin Király, MediEvil

Peregrin Király
Peregrine
Becenevek: Peregrine
Nem: Férfi
Feltámadt: 1386
Megjelenik a:
MediEvil and Resurrection: Haunted Ruins

Peregrin király egy karakter, aki a MediEvil és MediEvil: Resurrection játékokban jelenik meg.

TörténetSzerkesztés

Gallowmere királya volt a 13. században. Nagyon kedvelte a különböző izgalmas sztorikat, és Dan igencsak sok ilyet tudott mesélni, így Dan hamar a fő lovagjai közé került. Nem sokkal ezután fény derült Zarok sötét titkára. Peregrin Király ezért száműzte Zarokot. Evégett Zarok egy démonokból álló hadsereget alkotott és állított maga mellé, hogy megtámadja Gallowmeret. A király Danielt küldte a védelem vezetésére. Ennek ellenére tragikus módon Dan volt az első, aki elesett a csatában. Daniel emlékének és tiszteletének megvédése érdekében Peregrin Király kitalált egy sztorit, mégpedig hogy Daniel maga Zarok ellen is küzdött a csatában, ott halt meg. Ezen kívül még egy nagyobb szobrot is állítottak neki, a történelemkönyvek pedig a Peregrin Király által alkotott történetet tartalmazzák.

MediEvil / MediEvil: Resurrection Szerkesztés

Daniel a Haunted Ruins épületében találkozik Peregrin Király szellemével. Miután megszerezte a koronáját, csak a szobában lévő trón előtti területre kell helyezni. Ekkor a Király szelleme megjelenik, és elmondja Danielnek, hogy Zarok démonjai megtámadták a várat, de a földalatti kapuk mögött lévő nagy mennyiségű láva le tudja rombolni az épületet. A MediEvil: Resurrection játékban ő az Anubis Kő egyik tartója.

JellemzésSzerkesztés

Peregrin Király egy barátságos, beszédes, öreg úriember katonai múlttal.

IdézetekSzerkesztés

MediEvilSzerkesztés

  • (Dannak) "Sir Fortesque, a legnemesebb udvaroncom, a legbátrabb kapitányom! Miért egy ilyen sötét órán kell találkoznunk, mikor a világunk sorsa újra kezedben van?!"

MediEvil: ResurrectionSzerkesztés

  • (Dannak) "Sir Fortesque, a legnemesebb udvaroncom, a legbátrabb kapitányom, a legügyesebb krokett játékosom! Miért egy ilyen sötét órában kell találkoznunk, mikor a világunk sorsa újra kezedben van?! Jó uram, Fortesque! Mi történt az álkapcsoddal?"

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki