FANDOM

Zarok
Zarok Resurrection.png
Ikon: other=
Becenevek: A Varázsló
Az őrült varázsló
Rangok: Tanácsadó, Fő varázsló (korábban)
Nem: Férfi
Meghalt: 1386
Szinronhang: Paul Darrow (Angol)
Norio Wakamoto (Japán)
Megjelenik a:
MediEvil: Cemetery Hill, Zarok's Lair
Resurrection: Cemetery Hill, Hilltop Mausoleum,
Zarok's Lair
Sir Daniel Fortesque, my old nemesis, so we meet again!

– Zarok

Zarok (ザ・ロック Zarokku?) a MediEvil és MediEvil: Resurrection főellenfele. A hangját az angol verzióban Paul Darrow, a japán verzióban Norio Wakamoto adta.

TörténetSzerkesztés

Zarok Peregrin Király tanácsadója és mágusa volt. Azonban mikor a király megtudta, hogy a varázsló halottakon végez kísérleteket, kitiltotta Zarokot a királyságából. A mágus ezért egy halottakból álló hadsereggel tért vissza, hogy bosszút álljon a királyon és Gallowmere népén.

Az éj leple alatt Zarok sötét serege átkelt a nagy erdőn, megmászta a hatalmas hegyeket, még a Tök földeket is meghódította.

Mikor a király megtudta, hogy támadás várható, elküldte Sir Daniel Fortesquet, hogy verje vissza Zarok seregét. A védelem sikeres volt, a mocsárnál Zarok seregének egy része megsemmisült. Azonban a mágus számított a rajtaütésre. Nem sokkal később a többi csapatát is elküldte harcolni, ekkor megkezdődött Gallowmere Csatája, ahol bár Daniel serege győzött, rengetegen meghaltak, maga Sir Daniel Fortesque is.

MediEvil / MediEvil: Resurrection Szerkesztés

Livelli 2.jpg
Livelli 1.jpg
100 évvel később Zarok újra visszatér. A varázslókönyve segítségével ellopja a lakosok lelkét, és feléleszti a halottakat. Miközben újonnan szerzett katonái tevékenykednek, a Shadow Artifactot keresi.

Daniel Zarokkal először a  Cemetery Hillben találkozik. Itt a varázsló megpróbálja csapdába ejteni szobrai segítségével. Később Daniel szabadjára ereszti Zarok sötét démonait, mivel kell neki valami a kamráikból. Természetesen a lovag később megöli a démonokat, mégpedig a The Haunted Ruins nevű pályán.

A végső küzdelem Zarok otthonában kezdődik. A varázsló Fazgulokat küldd Danra, később pedig magát Lord Kardokot. Természetesen Daniel győzedelmeskedik. Végül Zarok úgy dönt, hogy ő maga küzd meg a lovaggal, ezért átváltozik egy hatalmas szörnnyé. Miután Daniel legyőzi őt, az összeomló épület egyik leszakadt darabja megöli a varázslót.

MediEvil 2Szerkesztés

Bár Zarok nem jelenik meg a játékban, egy varázsló, Lord Palethorn megtalálja a varázslókönyvét, és ugyanazt megismétli, amit Zarok tett Gallowmere idején.

KépességekSzerkesztés

Varázslókönyvét felhasználva Zarok képes feléleszteni a halottakat, és az élő emberek lelkét is el tudja lopni. Ezen kívűl képes volt megépíteni saját városát, a The Time Devicet. (Itt tudományos képességeit kellet felhasználnia)

SzemélyiségSzerkesztés

Zarok egy igencsak kísérteties, és gonosz személyiség. Meglehetősen hiú, azonban intelligens, és képességeinek teljes mértékben tudatában van.

A MediEvil - en kívüli megjelenésekSzerkesztés

Szócikkben: Cameos

Creatures Szerkesztés

Millennium Interactive Creatures nevű játékában megjelenik egy képen.

PlayStation All-Stars Battle Royale Szerkesztés

Szócikkben: Zarok

Zarok megjelnik a PlayStation All-Stars Battle Royale nevű játékban is, minionként, és többször is utalást tesznek rá a játék során. 

IdézetekSzerkesztés

MediEvilSzerkesztés

  • (Dannek) "Visszatérve a halálból, az öreg ellenségem újra meglátogat engem! Már késő, Fortesque - a hadseregem már régen felébredt! Sosem fogod tudni elhagyni a temetőt... Ha, ha, ha!"
  • (a harcosaihoz) "Készüljetek a támadásra, harcosaim, a kutyáknak akarom adni e rodhadó csontokat...Aargh! Mi ez, Fortesque?"

MediEvil: ResurrectionSzerkesztés

  • (Dannek) "Ohhh Neee... Visszatértél. Úgy nézel ki mintha egyesen a hentestől jöttél volna. Mi ez a szag? Mindegy, nem akarom tudni. Elkéstél. A seregem már régen felébredt! Mostmár mindegy, nem? Írd fel ezt a többi kudarcod mellé is... mwah HAH! ... HAH...! Többet kéne dolgoznom ezen a gonosz kacajon"
  • (miután Dan legyőzte) "Átok rád Fortesque, átok rád! Végül legyőztek. Fájdalomteljes! Tragikus! De ha a pusztulás a sorsom - legyen ez a sorsa velem együtt minden másnak! VÉGED VAN, Fortesque! Soha nem fogod élve elhagyni ezt a helyet! Mmwah-ha-HAH! Ha-HARRRRR! Oooh, igen! EZ MÁR gonosz kacaj volt!"

GallerySzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki